Uttråkade!

Passar på att slänga in ett inlägg medans Ella och Emma dansar på min dansmatta, haha!
Det är as tråkigt tycker jag iaf, höhö!
Skulle vara med Cornelia idag men hon skulle till sin mormor och morfar, så jag ringde Ella först men då sa hon att hon skulle köpa skor. Då ringde jag Emma istället och så kom hon sen kom Ella också efter hon köpt skorna.
Vi kommer inte på något att göra! Kommentera och skriv något tips!!
Vi gick in på uttrakad.se men där fanns det bara tips som att åka till USA och skit..
Nemen nu ska vi försöka hitta på något, fast problemet är bara att skolan börjar imorgon så vi måste lägga oss tidigt.
Usch fy, jag längtar verkligen inte till imorgon! Men har man något val?
Puss på er!





Vi är bara sååå snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0