Gamla goa minnen

Var med Nonno, Emma och Ella idag. Cornelia kunde typ inte. Tog bussen hem vid 6 tiden och nu sitter jag med frukt och kolla på Baksmällan, den är bara föör bra!
Har inte så mycket att skriva om nu så ska gå och kolla på filmen. 
Kan lägga ut 2 gamla bilder! Kram



Jag och Carro när vi uppträdde, kommer ej ihåg hur gamla vi var
men jag kommer ihåg att vi inte hade bestämt vilka kläder vi
skulle ha på oss men kom med EXAKT samma kläder! Coolt va? Haha


Jag och Mickan på Lucian, visst är vi söta! hihi


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nä, jag orkar inte med du vet vad :( <3

2011-02-01 @ 18:55:41
URL: http://augustiflicka.blogg.se/
Postat av: Julia

Så jäkla söta! :) <3

2011-02-02 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0