Vart är sommaren?

Det är värsta snökaoset här! Snö överallt, kan det inte sluta snöa någon gång!? Imorse hade dem inte plogat trottoarerna utan bara bilvägarna. Det var en kamp att gå till skolan, även fast man bor så nära..
Nu ska jag lämna pratet om snön, haha.
Malin gick precis hem, vi kollade på film och gjorde lite varm oboy. Sen somnade vi mitt i filmen.
Nu sitter jag och försöker hålla mina ögon öppna och väntar på att maten är klar.
Imorgon åker jag hem till Malin och tillbringar natten där. Vi är tydligen ensama hela kvällen. Hon ska laga mat till oss också, det kommer bli smaskens för hon är verkligen bäst på att laga mat enligt mej ^^
Nu ska jag gå och kolla på The Big Bang Theory (:


Kommentarer
Postat av: SARA<3

Man vill ju träffa eer:d <3

2011-02-12 @ 11:21:50
URL: http://asskiickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0