Sovit borta hela helgen!

Hejsan, det var ett tag sen. Förlåt för dålig uppdatering!
I fredags så åkte jag hem till Cornelia och sov där, hon fyllde år då också så vi sjöng lite! Det var kul och vi tittade på en svensk skräckfilm som heter Psalm 21, den var inte bra men lite läskig för det var en sån där ryck film, haha. Sen på morgonen kollade vi på en till film som söög. Lite senare plockade pappa upp mej och så åkte vi till City Gross och handlade lite. Det var mysigt fast hade jävligt ont i magen och ryggen! Efter det åkte vi hem och så packade jag en liten snabbis och så skjutsade pappa mej till Malin. Sara var också där. Malin lagade mat till oss sen och det var gott som fan! Skillad tjej asså. Efter det så kollade vi på film Allt för min syster och vi bölade som små bebisar även fast jag har sett den. Sara bölade mest!! Haha. Sen så kollade vi på en annan film som var rätt bra, Malin somnade så jag och Sara låg och kollade på den själva. Fast sen somnade vi.
Imorse så vaknade vi vid 8 sen så åkte Malin på match medans jag och Sara gick till min träning. Vi kom hem för inte så länge sen. Sara sitter här bredvid mej och är sjuk. Ska ta hand om henne lite nu!
Pussss (Bilder från igår kväll kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0