really bad update

I'm so sorry! Efter skolan var jag med Sara en liten stund och sen somnade jag och sov ett bra tag, haha. Kommer aldrig komma upp imorgon till skolan.
Det börjar närma sig Åland, guud va jag längtar. Kommer bli kul, buffé på båten också. Kommer däremot inte få någon sovmorgon, fast man vill ju gå upp eftersom vi ska ju spela fotboll. Och man är inte så "exited" när man ska till skolan. Kanske ska börja packa lite nu? Ska göra det om jag orkar,haha.
Nu sitter jag och kollar på någon film, vet ej vad den heter men den är rätt bra!
Ni får ha det så bra iaf! Puss på er :)






Kommentarer
Postat av: lollo

haha, pch jag kommer sakna MIN back/målis/vad-du-nu-är partner :( <3

2011-02-02 @ 22:38:45
URL: http://augustiflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0