Nu ska jag börja med detta!

Kommer inte på något att skriva längre, så börjar med de här från och med idag.


Dag 01-Presentera mig själv

Dag 02-Lägg upp dagens outfit

Dag 03-Mina rädslor

Dag 04-Tipsa om tre bloggar du läser

Dag 05-Vad är kärlek?

Dag 06-Min dag

Dag 07-Min bästavän

Dag 08-En person som har en bra klädstil

Dag 09-Berätta om 5personer du har väldigt kul med men inte träffar så ofta

Dag 10-Berätta om din favorit film och förklara varför den är så bra

Dag 11-En person du ofta tänker på men aldrig är med

Dag 12-5 saker du gillar med dig själv och 5du inte tycker om

Dag 13-Din favorit affär,lägg ut minst 3plagg från den affären

Dag 14-Berätta om din läggning

Dag 15-Lägg ut bilder från sommaren 2009 och 2010

Dag 16-Vad tänker du oftast på nuförtiden?

Dag 17-1 barndomsminne och 1favoritminne.

Dag 18-Länder du varit i

Dag 19-Detta ångrar jag

Dag 20-Den här månaden

Dag 21-Favorit låt just nu

Dag 22-Min morgon

Dag 23-Mitt hem

Dag 24-De här får mig att gråta

Dag 25-De här är jag bra på

Dag 26-Sist jag grät,grät jag för att..

Dag 27-Min favorit plats

Dag 28-Något du saknar

Dag 29-Mina ambitioner

Dag 30-En sak jag gör varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0