Fullt upp!

Var med Klara idag, sen kom Sara med sin underbara hundvalp! Sååå jäkla söt är han! Vi gick runt ute i 1½ timme, det var kallt men kul! dem åkte hem för 2 timmar sen.
Har precis tränat klart på engelska glosor tills imorgon. Måste gå och duscha, llite andra saker och packa. Har inte börjat än, haha. Ska göra det efter jag ätit klart mina flingor. 
Imorgon kanske jag hinner skriva ett inlägg, tror att jag kommer hinna göra de. Kommer inte ha tillgång till data så kan inte blogga, kan däremot mobilblogga lite om jag har tid kom jag på! Kan skriva lite korta inlääg om hur det går och så. Måste äta upp flingorna nu, haha. Sen är det dax att packa.
PUSSS




Old picture'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0