Första jordgubben 2011

Åt nyss mina första jordgubbar år 2011, hihi! Gick till skolan idag och hade spanska prov, det gick estupendo [toppen]! Nöjd faktiskt. Och imorgon blir det Engelska prov, på måndag Matte, på onsdag Matte vg-mvg del och sist men verkligen inte minst SO på torsdag nästa vecka. Så mycket prov är det..
Gick på läxhjälp med Emma och Ella idag igen och övade lite på engelskan. Efter det gick vi ner till gympa salen och körde lite fotboll med Emma och Ebba, det var kul.
Imorgon äter jag ute med Malin, Emma och Ella på restaurang kommer bli mumsigt! Sen så sover jag kanske hos Ella efteråt. Nu ska jag gå och äta, plugga och efter det så ska jag kanske följa med till nått gymnasium för det är öppethus där och Sonia, mamma och pappa ska dit. Vet inte om det kommer bli så kul för mej så tror jag stannar hemma. VI hörrs!





Det är såå gott med jordgubbar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0