Dag 06- Min dag

Har först vaknat och så gick Malin för hon skulle åka och handla. Så var jag och Julia ensama hos mej och gjorde lite olika roliga grejer. Senare gick Julia också hem och efter en halv timme åkte jag och hon till Malin. Här åt vi jätte god mat och senare så kom Jonte och Rob hit, sen gick vi fem ner till konsum och tillbaka. När vi kom hem till Malin var Jeppe utanför och så några minuter senare kom Fille. Sen gick jag och Julia ut och lurade alla dem, det var skiit kul haha! De gick alla på de. Såå jäkla kul! Efter det kollade vi alla på film men den va inte så bra enligt killarna. Så vi spelade klädpoker istället, haha. Jag blev inte näck iaf.. Sen efter en stund när vi spelat klädpoker så åkte Fille hem. Efter det sjöng jag med gitarr och så fick alla damp på mej, det tycker jag var taskigt. Senare så gick Jonte och Jeppe hem och några minuter senare så åkte Rob hem. Nu sitter jag hos Malin med Julia också och snackar lite. Så där, det var min dag! :D Ni får ha de bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0