Pyjamas party!

Ska börja med och säga förlåt för att jag inte skrev ett inlägg igår.
Efter skolan åkte Jag, Malin, Julia, Sara och Klara till Haninge C en liten stund. Fick med mej en tröja därifrån.
Sen följde jag och Malin med och kollade på när Sara, Klara och Julia hade boxning.
Efter det fick vi vänta ute i kylan efter bussen i minst 20 minuter. När jag kom hem hade jag bråttom för jag skulle packa till pyjamasparty med fotbolls laget. Så det var därför jag inte hann blogga.
På pyjamaspartyt var det jätte kul, vi somnade halv fem för vi va uppe i köket och pratade.
Vi sov hos vår tränare Tessie med de två andra tränarna Jelena och Jaffa. Tim fick stanna hemma.
Kom hem därifrån typ för 45 minuter sen.
Har inte planerat något ännu för idag men jag har iaf fotbollsträning klockan fem.
Får se om någon kan göra nått innan eller efter:)
Ni får ha det så bra!

Nya tröjan:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0