Sweet dreams!

Ska snart lägga mej men tänkte skriva ett kort inlägg först, bra va!
Imorgon ska jag och Malin till Farsta C och shoppa en massa! Faktiskt några måste ha grejer!
Måste köpa smink, skor, hårprodukt och något annat om jag hittar.
Ska nog gå och lägga mej nu, annars kommer jag aldrig upp imorgon. Hörs imorgon!
Sweet dreams!




Mascara från Loreal, har två sidor. Det vita tar man innan du lägger på
själva mascaran och då blir fransarna längre!
Jag ska bara kanske köpa den här. Om jag inte hittar någon bättre!



En till Loreal produkt som gör huden jämnare.
Har den fast den är slut och jag rekomenderar denna!
Inte direkt den bästa men jag gillaren!



Och sist en till prdukt från Loreal som gör så att hårets
 toppar inte slits lika mycket och även skyddar håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0