Ny mobil!

Kom från Farsta för 1 timme sen. Köpte allt jag ville ha förutom fotbollsskorna.
Tyckte det var för dyrt, haha. Så får åka till Haninge centrum där det är rea och köpa nått par där.
Måste iaf köpa ett par skor innan fredag, för då har vi fotbollscup. Det kommer bli kul!
Jag ska stå varannan match och Bella också.
När jag kom hem från Farsta så hade mamma och pappa hämtat en mobil till mej och en till Sonia.
Jag fick Htc desire, den är skit snygg! Och jätte bra :D
Imorgon blir det simning med laget i Torvalla. Ska vara med Sara innan och hon kanske ska följa med och kolla.
Hoppas det blir kul!

Det jag fick med mig från Farsta!










Min as snygga mobil, höhö! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0