Nästa 1 meter snö!

Hej på er!
Som rubriken lyder så är det nästan 1 meter snö ute! Och så är det sjukt kallt, usch!
Gillar inte snö. Eller det kan vara mysigt ibland, på julafton så måste det snöa tycker jag. Men annars är inte snön välkommen! Efter skolan hade vi lite snökrig mot killarna, fast jag banga. Hihi^^ Det var bara Julia och Sara som vågade. Men jag gick iaf ut lite och hjälpte faktiskt Sara, haha stolt!
Efter det drog jag hem och åt lite mellis. Sen somnade jag på soffan en liten stund. Det var väldigt skönt!
När jag vaknade så hyrde vi filmen Toy Story3, den var sjuukt bra. Haha jag älskar tecknade filmer.
Men nu ska jag gå och duscha. Vi hörs imorgon för hoppningsvis!
Kyssar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0