Min pulka sprack =(

Kom precis hem från dansen, vi bestämde tema och allt idag. Vårt tema blev Avatar! Skit grymt kommer det bli
när allt är klart. Uppvisningen är nångång vid januari.
Pulka åkningen Var skit kul! Har inte skrattat så mycket på länge! Ena pulkan gick sönder för jag och Klara åkte på en liten trä stubb som stack upp där, vi såg den inte för det var snö i vägen. Haha och klara fick den melan bena och jag den på foten. Så pulkan sprack! Och vi fick med allt på film, Haha!
Mamma har bakat lussekatter och pyntat med julgrejer. Så nu är det julstämning här hemma!
Vi har inte tänt adventsljuset än men vi gör nog det efter jag duschat. Jag slänger in en bild på ljuset senare!
Men nu ska jag gå och duscha. Vi hörs sen!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0