Girls vs. Boys!

Heej på er!
Skolan idag gick bra. Alla tjejerna fick hjälpa varandra för att killarna inte skulle mula oss, haha. Kul var det!
Sara bet på Olles hand för att komma loss, haha!
Efter skolan fick vi springa för dem sprang efter oss. Malin, jag, Sara och Julia var det. Sara, Malin och jag sprang hem till mig och Julia hem till sej. Sen åkte vi pulka! Det finns inga roliga backar här så det var inte så jätte kul.
Sen gick dem två hem och då åkte jag, Sonia(syrran), pappa och mamma till Siba och kollade på mobiler.
Vi ska få nya för våra är helt konstiga. Jag hittade ingen jag ville ha iaf.
Men nu ska jag gå och duscha. Ni får ha det så bra gullisar!
Kyssar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0