Cup!

Godmorgon, typ!
Vaknade för 45 minuter sen, kanske inte så tidigt hehe. Men rätt så tidigt för mej!
Ska berätta om allt som hände igår. Dålig uppdatering igår, vet! Ska verkligen ta och skärpa mej nu!
Efter skolan igår gick jag, Emma, Ella, Stoffe och Joel hem till Cornelia. Först gjorde vi inte så mycket, sen blev det filmen Wallander. Var hos Cornelia för hon ska till Gran Canaria idag. Hon sitter på planet nu för att hennes plan skulle åka vid 7 på morgonen. Där i värmen ska hon vara i 1 vecka! Lyllo henne, vill också åka utomlands och bort från det här vädret.
Vid 5 kom pappa och hämta upp mej, sen åkte vi och köpte fotbollsskor till mej. För mina är för små och skulle inte kunna spela med dem på matcherna.
Sen kom vi hem och så åt vi. Klockan 7 så gick jag och satte på mej mina fotbollskläder och sen åkte vi och hämta upp Ella som bara skulle kolla på. Efter det åkte vi vidare till Torvalla. Jag stog över första matchen som spelades klockan 8, den matchen förlorade vi med 1-0. Andra matchen stog jag i mål och där vann vi med 1-0. Tredje dvs sista matchen stog jag och där vann vi också men med 3-2! Vi kom kanske med i slutspelet som är imorgon. Vi får helt enkelt se, men hoppas verkligen att vi kom med!
Idag har jag inget bestämt än.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0