Börjar bli sjuk =(

Hejhej och förlåt ännu en gång för dålig uppdatering!
Somsagt skulle jag till centrum rätt tidigt idag med Klara, men båda försov oss så vi tog 20 över 2 bussen istället.
Vi kollade inte så jätte noga där men hittade en midje kjol till mej och mjukisbyxor till mamma.
Sen åt vi på Taco Bar och efter det kom hennes mamma och hämtade oss. jag kom hem runt 6 tror jag.
Sen dess har jag bara tagit det lungt och kollat på lite film. Just nu kollar jag på Natt på muséet 2 har sett den många gånger förut, den är så sköön! Haha, slutar aldrig garva åt den!
Känner mig småsjuk, har lite ont i halsen och nyser 24/7 är även lite snuvig! Fy va tråkigt om jag är sjuk på nyår!
Sista dagen då det är 2010 så är man sjuk!? Det är tjejkväll hos Malin då också, som kommer bli skit kul!
Får vell ta och droga halstabletter, nässpray och te. Även hoppas på att bli frisk!
Hoppas ni mår bra iaf! PUSS




Så känner jag mig nu!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tråkigt:/ jag mår bra:) Händer idag då?

2010-12-29 @ 08:16:41
URL: http://fernelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0