Julafton imorgon! sjuukt

Shalloj!
Sitter här med Ella och Malin. Vi sitter och lyssnar på lite musik. Igår kväll var det skit kul! Fast senare på kvällen blev det fight om lampan, haha. Imorse vid 11 åkte Emma och Conkan härifrån för Conkan skulle till sin pappa och Emma fick skjuts hem av dem. När dem gick hem så gjorde jag, Ella och Malin frukost. Frukosten bestod av bacon, macka och varm oboy, det var gott! Efter det kollade vi på Mulan, hihi. Älskar verkligen gamla tecknade filmer. Mulan var min favorit film när jag var liten! Och nu sitter vi här.
Kameran hade laddat ut så jag kunde inte ta några bilder, sorry!
Satte på lösnaglar igår också till imorgon. Kan ni tänka er att det är julafton imorgon!!? Det kan verkligen inte jag. Får aldrig in det i mitt huvud, haha.
Jag lägger ut bilder på min nya klänning och örhängen, även mina vackra naglar senare. Men lovar er bild på dem idag iaf.
Nu ska jag gå och vara lite aktiv med sötisarna! Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0