Super mario galaxy 2

Shalloj!
Skrev inte imorse för jag inte hann. Sonia är sjuk så skulle typ hjälpa henne och sånt. Sen när jag äntlingen kunde göra mej ordning så var klockan för mycket för att jag skulle kunna hinna blogga.
Sitter här med Sara nu och har deet kul som vanligt. Vi har suttit och pratat om piercingar, haha.
Jag skulle åka och köpa fotbolls skor till mej med Klara och Sara men jag gör det imorgon med pappa efter att jag har varit med Cornela och några till!
Imorgon blir det cup, vi ska spela 3 matcher men jag ska stå över den första så jag ska spela dem två andra. Den första jag spelar är 21.20 och den andra 22.20. Visst är det sent! Men kul tycker jag!
Nu ska jag gå och spela Super Mario Galaxy 2 med Sara!
Kyssar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0