Sleep over time!

Aloha!
Det var rätt länge sen, men har inte haft tid att uppdatera. Förlåt!
Kan berätta om igår och idag.
Igår var det julavslutning i skolan. Malin, Ella och Cornelia sjöng och de var verkligen skit duktiga!
Efter det åkte vi hem till Malin och vi kollade på lite film, sen somnade vi vid halv 12. Det var kul!
Idag så gick jag och Malin hem till Cornelia, senare kom Ella för vi skulle till Handen C. Emma träffade vi vid tågstationen. Sen shoppade vi lite och åt på Taco Bar. Köpte en klänning och ett par örhängen till Nyår, vet inte om jag ska ha dem på julafton men tror det. Köpte även en present till hela familjen eller huset kan man säga.
Efter det åkte vi alla hem till Cornelia och senare åkte vi till China resturangen i VH. Där åt vi massor med gott! Och skrattade vääldigt mycket. Kom hem därifrån för inte så länge sen. Och nu sitter Ella bredvid mej och vi väntar på Malin, Emma och Cornelia som ska sova här. Det kommer bli awesome! Vi kommer kolla på filmer och såklart ha kul, som man alltid har med dem! Tar massor med bilder som jag kan lägga upp sen.
Nu ska jag och Ella gå och fixa sängarna som dem ska sova på.
Vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0