Sista ljuset brinner!

Hej på er!
Saras cheerleding [stavning] va skit cool! Så grymt bra du är sötis! Ni skulle bara sett!
Aja, den slutade vid halv 8 sen fick vi vänta skit länge tills pappa kom.
Nu sitter jag och chillar lite, hihi. Har tråkigt.. Får vell göra det bästa utav situationen!
Imorgon är det skola men vi ska inte ha några lektioner. Vet inte vad vi ska göra. På tisdag så ska vi iaf beställa pizza och sånt, sen ska vi äta det i klassrummet. Vi ska även få julklappar!
Hörni! Idag är det 4 advent, alltså snart julafton! Det är julafton redan på fredag, kan man inte tro. Tiden har gått as snabbt tycker jag iaf!
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket. Vi får se om jag skriver ett till inlägg eftersom jag ändå inte har något att göra. Puss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0