Juldagen!

Hej på er!
Har ni fått bra julklappar då? Och är ni nöjda?! Själv är jag jätte nöjd! Kan berätta lite jag fick igår kväll från släkten!
Fick smink, ett par vantar, smycken, film, pengar, presentkort och så hade mamma sparat en present som vi fick där. Det var konsert biljett till RIHANNA! Jag, Sonia och min kusin ska gå tillsammans! Fyfan va kul det kommer bli, men det är en låång väntetid November är den! Nästan ett år. Vi vart iaf glada när vi fick den. Vem skulle inte? Haha.
Mysigt var det också, även massor med god mat!
Idag har jag bara vart hemma och sov till 2 ungefär, haha. Men vi var hos moster rätt länge. Vi ska ta och äta snart, men måste hjälpa mamma lite med maten.
Ha en god fortsättning sötisar!
Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0