Film dag i skolan

Hade sista provet för året idag, sköönt att bli av med det! Men för några veckor sen fick vi ett häfte om hur provet skulle se ut fast hon skulle ändra talen, och provet var inte alls likt! Men det gick bra iaf! Så ska inte ta och klaga.
I skolan idag tittade vi bara på en skit lång film. Bättre det än lektioner! Sen kollade vi även på lucia tåg av 3or tror jag att de var. Dem var as sööta och duktiga!
Efter skolan var jag med Malin, det var kul men vi kom inte på nåt att göra. Vi skulle kolla på en film Sonia hade hyrt men den hade hon tydligen lämnat tillbaka.
Imorgon åker jag med Sara och Julia till centrum för jag ska köpa en klänning till julafton.
Det kommer bli awesome! Som julia säger hela tiden..




Kommentarer
Postat av: cecilia

Sv: Tack sötnos, detsamma!

Vilken fin bild! :)

2010-12-14 @ 19:33:52
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är mitt ord det! ;)<3

2010-12-15 @ 17:45:26
URL: http://asskiickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0