Duktig flicka är man

Har precis damsugat mitt rum! Visst är jag duktig ;)
Emma var här och gick runt 6, vi kollade på filmen "The other guys" och smaskade i oss lite gott haha.
Men nu är jag nyttig för jag äter frukt! Haha okej det kanske inte är så intressant för er..
Idag så stannade jag med Ella, Emma och Hampus efter skolan för dem hade lucia möte(alla i Tungelsta skola vet nog vad jag menar :P) Efter det så följde Emma hem till mej och så kollade vi somsagt på film!
Filmen var bra men lite konstig, haha.
Igår i centrum var det kul! Stephi hade med sej 2 kompisar, Felicia och Emelie! Schyssta tjejer hela rubbet!
Imorgon blir det plugga,plugga,plugga med Sara! Vi har NO prov någon dag i veckan och jag kan absolut ingenting.
Blir nog väldigt nöjd med ett G bara den här gången.
Efter att jag har pluggat så ska jag till torvalla och simma med laget!
Det var allt jag har att berätta, hehe!
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0