3 dagar kvar..

Godmorgon på er alla!
Är klar med sminkningen och kläderna nu. Ovanligt tidigt, haha! Sitter och äter lite flingor med mjölk.
Sista "skoldagen" idag för hela året 2010! Fast egentligen är det ju inte någon riktig skoldag idag för vi ska bara öppna julklappar, käka pizza m.m, titta på massor med filmer och under filmen får vi käka massa godis och gott! Skönt va? Och sen så slutar vi 12.00! Men sen måste vi komma på någon julsak i skolan kvart i 4 till 6. Och om vi gör det så slipper vi komma till skolan imorgon. För egentligen skulle vi gått till skolan imorgon också.
Efter skolan så ska jag vara med Sara, sen går vi till julgrejen. Efter Julgrejen så ska jag till Malin och så tillbringar jag natten med och hos henne! Mysigt värre :)
Imorgon är jag nog med Malin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0